Aprilia RSV4 RR

EVOLUCE JEDINEČNÉHO A VÍTĚZNÉHO PROJEKTU

Více než 200 k, ještě vyšší výkony, nižší hmotnost, efektivnější jízda na závodním okruhu a nové potěšení z jízdy na silnici díky nejlepší možné technice včetně souboru vyspělých elektronicky řízených systémů APRC a závodního protiprokluzového systému ABS.

449 900

Již pátá generace závodního superbiku RSV4 RR nabízí jezdcům to nejlepší, co Aprilia vyvinula a otestovala v závodech Moto GP. Motor o objemu 999,6 cm3 dává maximální výkon 201 koní při 13 000 rpm. Samozřejmostí je inovovaný elektronický systém APRC 4. generace-  Aprilia Performance Ride Control-  balík jízdních asistentů. Aktuální data mu v reálném čase dodává inerciální jednotka- soustava čidel, které monitorují náklon motorky ve všech osách. Další vychytávkou je systém Ride-by-Wire, který jezdci umožňuje vybrat jednu ze tří palivových map- Sport, Track, Race. Motorky Aprilia byly první, které tento závodní systém nabídly také v produkčních modelech. Další výbava, kterou oceníte je quickshifter AQS, elektronická převodovka, která umožňuje řazení bez spojky.

  • elektronická  převodovka Aprilia Quick Shift
  • dvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků
  • elektronický systém Ride by wire
  • 3 palivové mapy T (Track), S (Sport), R (Race).
  • zadní kyvná vidlice
  • protiblokovací systém Bosch 9.1 MP ABS s funkcí pro průjezd zatáčkou
  • funkce ABS s kompletní deaktivací
  • špičkový systém řízení trakce
  • displej s TFT technologií
  • jízdní asistenty: ATC - Aprilia Traction Control, AWC - Aprilia Wheelie Control, ALC - Aprilia Launch Control, ACC: Aprilia Cruise Control
Typ motoru:
Čtyřválec do V, úhel válců 65 °, 4-taktní, kapalinou chlazený (DOHC)
Maximální výkon:
201 HP při 13 000 ot/ min
Maximální točivý moment:
115 Nm při 10 500 ot/ min
Zdvihový objem:
999,6 cm3
Vrtání x zdvih:
78 x 52,3 mm
Karburátor:
elektronické vstřikování
Systém zapalování:
CDI
Systém startování:
elektricky
Převodovka:
6ti stupňová Aprilia Quickshift
Koncový převod:
řetěz
Rám:
Dvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků a výlisků
Systém předního odpružení:
Hydraulická vidlice Sachs O 43 mm
Systém zadního odpružení:
Plně nastavitelná jednotka Sachs monoshock
Přední zdvih:
120 mm
Zadní zdvih:
130 mm
Přední brzda:
dvojitý kotouč z nerezové oceli o průměru 330 mm, Brembo M430 monoblock
Zadní brzda:
kotouč o průměru 220 mm; Brembo dvoupístkový třmen
Přední pneumatika:
120/70 ZR 17
Zadní pneumatika:
200/55 ZR 17
Výška sedla:
845 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní:
203Kg
Kapacita palivové nádrže:
18,5 litru