Aprilia Tuono 1100 RR

NEJNOVĚJŠÍ A NEJPŮSOBIVĚJŠÍ ČLEN DYNASTIE SPORTOVNÍCH „NAHÁČŮ“

Historicky nejrychlejší a nejsportovnější motocykl bez kapotáže byl odvozen přímo z modelu RSV4, sedminásobného mistra světa v závodech superbiků. Nová evoluční verze poskytuje výjimečné výkony. Nový sofistikovaný systém elektronického řízení zahrnuje soubor vyspělých systémů pro řízení jízdní dynamiky včetně systému APRC, funkce Cornering ABS pro optimalizované brzdění v zatáčkách, omezovače rychlosti pro jízdu uličkou v boxech a tempomatu.

Nenapodobitelný motor V4 o výkonu 175 k splňuje emisní normu Euro 4

399 900

Tuono V4 1100 je jediný motocykl bez kapotáže, jehož pohon zajišťuje čtyřválec s válci do V/65° a jedinečnou výkonovou charakteristikou. Úzké sevření řad válců umožňuje extrémně krátkou konstrukci, která optimalizuje umístění a těžiště motocyklu a vytváří tak optimální rozložení na podvozku.

  • elektronická  převodovka Aprilia Quick Shift
  • dvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků
  • elektronický systém Ride by wire
  • 3 palivové mapy T (Track), S (Sport), R (Race).
  • zadní kyvná vidlice
  • protiblokovací systém Bosch 9.1 MP ABS s funkcí pro průjezd zatáčkou
  • funkce ABS s kompletní deaktivací
  • špičkový systém řízení trakce
  • displej s TFT technologií
  • jízdní asistenty: ATC - Aprilia Traction Control, AWC - Aprilia Wheelie Control, ALC - Aprilia Launch Control, ACC: Aprilia Cruise Control
Typ motoru:
Kapalinou chlazený čtyřválec do V DOHC
Maximální výkon:
175 HP při 11 000 ot/min
Maximální točivý moment:
121 N.m při 9000 min-1
Zdvihový objem:
1077 ccm
Vrtání x zdvih:
81 x 52,3 mm
Systém mazání:
Mokré spodní víko motoru s chladičem motorového oleje a dvěma olejovými čerpadly
Typ spojky:
mokrá spojka, hydraulicky ovládaná
Karburátor:
elektronické vstřikování
Systém zapalování:
CDI
Systém startování:
elektricky
Převodovka:
6ti stupňová Aprilia Quickshift
Koncový převod:
řetěz
Rám:
Dvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků a výlisků
Systém předního odpružení:
Sachs
Systém zadního odpružení:
Plně nastavitelná jednotka Sachs monoshock
Přední zdvih:
117 mm
Zadní zdvih:
130 mm
Přední brzda:
Dvojitá kotoučová, ocelové kotouče 330 mm, radiální, čtyřpístkové třmeny
Zadní brzda:
Jednoduchá kotoučová, ocelový kotouč 220 mm, dvoupístkový třmen
Přední pneumatika:
120/70 ZR 17
Zadní pneumatika:
200/55 ZR 17
Celková délka:
2070 mm
Celková šířka:
810 mm
Výška sedla:
825 mm
Rozvor kol:
1450 mm
Rozvor kol:
1450 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní:
209 kg
Kapacita palivové nádrže:
18,5 litru