Aprilia Tuono V4 1100 Factory

Vrcholná verze „naháče“ Aprilia je dalším vývojovým stupněm tohoto jedinečného motocyklu, jehož skvělý výkon Vám zaručí mimořádné jízdní zážitky.

Nový model Tuono V4 1100 Factory se může pochlubit nejvyspělejším systémem elektronicky řízeného poloaktivního odpružení na trhu. Systém Öhlins nabízí provozní vlastnosti a možnosti nastavení, které zaručují strhující jízdu na silnici i závodním okruhu.

399 900
379 900

S rostoucími emocemi, posouváním hranic dál a dál, Vás Tuono V4 1100 Factory překvapí svými schopnostmi, je vybaven vyspělým systémem Aprilia Performance Ride Control, který byl vyvinut společně se závody superbiků.

Čím více krotíte pravým zápěstím stádo 175 koní, pocítíte špičkově fungující podvozek a skvěle vyladěný kapalinou chlazený čtyřválec Aprilia s válci do V/65° s jedinečnou výkonovou charakteristikou a kompaktními rozměry, které přispívají k optimalizaci polohy těžiště.

Designově vychází tento model ze sesterského modelu RSV4, červené ráfky a nádherná černo červená kapotáž napovídá, že tento dvoumístný motocykl má ryze sportovního ducha.

 

  • elektronická  převodovka Aprilia Quick Shift
  • dvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků
  • elektronický systém Ride by wire
  • 3 palivové mapy T (Track), S (Sport), R (Race).
  • zadní kyvná vidlice
  • protiblokovací systém Bosch 9.1 MP ABS s funkcí pro průjezd zatáčkou
  • funkce ABS s kompletní deaktivací
  • špičkový systém řízení trakce
  • displej s TFT technologií
  • jízdní asistenty: ATC - Aprilia Traction Control, AWC - Aprilia Wheelie Control, ALC - Aprilia Launch Control, ACC: Aprilia Cruise Control

 

Typ motoru:
Kapalinou chlazený čtyřválec do V DOHC
Maximální výkon:
175 k (129 kW) při 11 000 min-1
Maximální točivý moment:
121 N.m při 9000 min-1
Zdvihový objem:
1077 cm3
Vrtání x zdvih:
81 x 52,3 mm
Systém mazání:
Mokré spodní víko motoru s chladičem motorového oleje a dvěma olejovými čerpadly
Typ spojky:
mokrá spojka, hydraulicky ovládaná
Systém zapalování:
CDI
Systém startování:
elektricky
Převodovka:
6ti stupňová Aprilia Quickshift
Koncový převod:
řetěz
Rám:
Dvojitý, prostorový rám, svařený z hliníkových odlitků a výlisků
Systém předního odpružení:
Elektronicky řízený systém Smart EC 2.0 s vidlicí Öhlins NIX s povrchovou úpravou TIN
Systém zadního odpružení:
Masivní, velmi tuhá dvojitá kyvná vidlice, vyrobená svařením hliníkových odlitků a výlisků z tenkostěnných hliníkových plechů. Elektronicky řízený tlumič Öhlins Smart EC 2.0
Přední zdvih:
117 mm
Zadní zdvih:
130 mm
Přední brzda:
Dvojitá kotoučová, ocelové kotouče 330 mm, radiální, čtyřpístkové třmeny
Zadní brzda:
Jednoduchá kotoučová, ocelový kotouč 220 mm, dvoupístkový třmen
Přední pneumatika:
120/70 ZR 17
Zadní pneumatika:
200/55 ZR 17
Celková délka:
2070 mm
Celková šířka:
810 mm
Výška sedla:
825 mm
Rozvor kol:
1450 mm
Rozvor kol:
1450 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní:
209 kg
Kapacita palivové nádrže:
18,5 litru