Moto Guzzi V7 CENTARIO

Již 100 let se DNA Moto Guzzi věrně předává z jednoho modelu na druhý. Dvouválec do V je stále srdcem nenapodobitelného a jedinečného stylu značky, s větším výkonem než kdy dříve. Dědictví žije ve V7 STONE CENTENARIO, které je navrženo tak, aby poskytovalo vynikající agilitu, bezpečnost a efektivitu na nezapomenutelném motocyklu, po kterém bude toužit jakýkoli oddaný Moto Guzzi fanoušek nebo opravdový milovník motocyklů. Jak lépe oslavit století ikonického orla, který ztělesňuje design Made in Italy?

239 900

Klasický styl, moderní výkon

V7 STONE CENTENARIO může být oslavou minulosti, ale také představuje budoucnost. Se svým novým motorem vyhovujícím normě Euro 5, nejvýkonnějším a nejúčinnějším, jaký kdy byl v historii tohoto slavného motocyklu instalován. Tento charakteristický vzduchem chlazený příčný dvouválec do V, poskytuje při maximálním výkonu o 13 koní více, což představuje ohromující nárůst 25% oproti předchozím generacím.

K dispozici pouze v roce 2021

Říká se, že žijeme jen jednou, tak proč ne naplno. To je dokonalý způsob, jak shrnout mantru designérského týmu Mandello del Lario při vytváření této speciální edice Moto Guzzi. Edice, která chytne za srdce a duši každého fanouška slavného orla. K dispozici pouze ve stém roce a představuje tak životní šanci stát se součástí něčeho opravdu vyjímečného.

Pocta na dvou kolech

Nová V7 STONE CENTENARIO přichází. A jak se dá očekávat od motocyklu označujícího tak významnou příležitost, tak přichází s řadou charakteristických detailů, které vzdávají hold skvělým tradicím Moto Guzzi. Od speciálního výročního loga na předním blatníku přes zelenou barvu, která připomíná historické „Otto cilindri“, přes název modelu vyraženého na bočních krytech, až po vintage sedlo v klasické hnědé barvě a palivovou nádrž v matně šedé barvě se zlatým orlem. Toto je stroj, který nejen respektuje historii, ale také ji vytváří.

Typ motoru:
Podélně uložený 90° dvouválec do V, dva ventily na válec (titanové sání)
Maximální výkon:
80 HP (59 kW) při 7 750 ot./min
Maximální točivý moment:
80 Nm při 5 000 ot./min.
Zdvihový objem:
853 ccm
Vrtání x zdvih:
84 x 77 mm
Karburátor:
elektronické vstřikování
Systém zapalování:
CDI
Systém startování:
elektricky
Koncový převod:
kardan
Rám:
Ocelový trubkový
Systém předního odpružení:
Upside-down hydraulická teleskopická vidlice Ø 41 mm se stavitelnou tuhostí a předpětím pružiny
Systém zadního odpružení:
Oboustranná kyvná vidlice s bočním tlumičem, stavitelná tuhost a předpětí pružiny
Přední brzda:
Dva nerezové kotouče Ø 320 mm, radiální 4-pístkové třmeny Brembo s protilehlými pístky
Zadní brzda:
Nerezový disk Ø 260 mm, plovoucí 2-pístkový třmen.
Přední pneumatika:
19” 110/80
Zadní pneumatika:
17” 150/70
Výška sedla:
780 mm
Mokrá hmotnost včetně náplní:
229 kg
Kapacita palivové nádrže:
23 l (5 rezerva)
  • Moto Guzzi V7, investom moto Zlín, CENTARIO
  • Moto Guzzi V7, investom moto Zlín, CENTARIO
  • Moto Guzzi V7, investom moto Zlín, CENTARIO